Πέμπτη 17 Απριλίου 2008

Knowing me,knowing you!

  1. Όνομα: Άννα
  2. Γενέθλια: 20 Ιουνίου
  3. Ζώδιο: Δίδυμος με σκορπιό
  4. Χρώμα μαλλιών: μαύρο
  5. Χρώμα ματιών: μαύρο
  6. Εχεις ερωτευτεί ποτέ;: Δυστυχώς,ναι!
  7. Είδος μουσικής: Τα πάντα αλλά κυρίως,ποπ,ροκ και λάτιν
  8. Χαρακτήρας Disney/Warner Bros: Tweety
  9. Ποιός φίλος/η σου μένει πιό μακριά: Μάντας,στη Λιθουανία
  10. Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις: Πώπω,πως είσαι έτσι;!
  11. Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δε το αποχωρίζεσαι: Το κινητό μου!
  12. Τί έχεις στον τοίχο σου;: Καθρέφτη και αφίσα του Σάκη!!!
  13. Τί έχεις κάτω από το κρεββάτι σου;: Απ'όσο ξέρω τίποτα!
  14. Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει τι θα έκανες;: Θα πήγαινα να δω τι έγινε αλλά θα είχα πεθάνει από τον φόβο!
  15. Αγαπημένος αριθμός: 9
  16. Αγαπημένο όνομα: Κωνσταντίνος
  17. Τα χόμπι σου;: Χορός,ίντερνετ,volleyball
  18. Που θα ήθελες να ήσουν τώρα;: Σε μια παραλία,να κοιτάζω τα αστέρια ακούγοντας τα κύματα
  19. Μιά ευχή για το μέλλον: Να "βρω" ξανά έναν φίλο μου...
  20. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποια εποχή θα πήγαινες;: Στον μεσαίωνα!
  21. Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: Το κινητό και αγαπημένο μου λούτρινο αρκουδάκι!!!
  22. Αγαπημένο Λουλούδι: Κόκκινα τριαντάφυλλα
  23. Αγαπημένη σειρά: Singles και Prison Break
  24. Αγαπημένη ταινία: Η ένατη πύλη (Ρομαν Πολανσκι)
  25. Αγαπημένο τραγούδι: Ό,τι ονειρευόμουν(Δέσποινα Βανδή)
  26. Αγαπημένο βιβλίο: Περί έρωτος και άλλων δαιμονίων(Gabriel Garcia Marquez)
  27. Αγαπημένο ζώο: Όλα εκτός από τα φίδια
  28. Αγαπημένο ρούχο: Μια ροζ μπλουζίτσα
  29. Αγαπημένος artist: Πολλοί και διάφοροι
  30. Αγαπημένο χρώμα: Ροζ και μαύρο
  31. Αγαπημένο φαγητό: Σπανακόρυζο
  32. Με πιό χαρακτήρα καρτούν ταυτίζεσαι;: Bugs Bunny
  33. Kακή συνήθεια: Δεν έχω κακές συνήθειες νομίζω!
  34. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει: Όπως λένε κάποιοι φίλοι μου,είμαι τρελοκομείο και μ'αρέσει!!!
  35. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει: Είμαι κυκλοθυμική πράγμα που μου σπάει τα νεύρα γιατί εκεί που είμαι μέσα στην τρελή χαρά,πέφτω σε μαύρη κατάθλιψη ή με πιάνουν τα νεύρα μου!
  36. Συνηθισμένη ατάκα: Α,μάλιστα
  37. Δουλειά που θα'θελες να κάνεις: Καθηγήτρια Αγγλικών
  38. Μεγαλύτερος φόβος: Η μοναξιά
  39. Η καλύτερη pizza: Special
  40. Πιστεύεις πως τα κατοικίδια ζώα είναι: Γλυκούλικα,η καλύτερη παρέα και ο καλύτερος μας φίλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: