Σάββατο 2 Αυγούστου 2008

Η ερωτηση της ημερας!


 Έχω μια απορία...Βασικά,πολλές απορίες έχω καθημερινά αλλά αν τις έγραφα θα είχα γράψει ολόκληρο βιβλίο! 

 Anyway,το να είσαι από νησί σε κάνει να θεωρείσαι μπαστουνόβλαχος;;; Ρωτάω γιατί πρώτον,μένω σε νησί (άσχετα αν έχω περάσει τη μισή μου ζωή στην Αθήνα) και δεύτερον,διότι συχνά ακούω κάποιους να αποκαλούν τους νησιώτες βλάχους! Δε λέω,πολλές φορές έχω παραπονεθεί ότι το χωριό στο οποίο μένω δεν προσφέρει όσα προσφέρει η Αθήνα(π.χ. συχνά δρομολόγια μέσων μαζικής μεταφοράς κλπ) αλλά δεν μου αρέσει να αυτή η γενίκευση που γίνεται.Οκ η νησιωτική διάλεκτος είναι λίγο διαφορετική από την "κανονική" αλλά και τι μ'αυτό; Το ότι κάποιος είναι από νησί δε σημαίνει απαραίτητα ότι μιλάει ή φέρεται βλάχικα! Το λέω αυτό γιατί έχω ακούσει άτομα που είναι από διάφορες πόλεις της Ελλάδος και μιλάνε πολύ πιο βλάχικα απ'ό,τι μιλάνε οι νησιώτες!!! Δηλαδή έλεος πια ,μ'αυτήν την ηλίθια αντίληψη ότι νησιώτης σημαίνει βλάχος! Και στο φινάλε,αφού λες ότι ο νησιώτης είναι μπαστουνόβλαχος "κύριε" ή "κυρία",τότε γιατί πας για διακοπούλες στο νησάκι του;;;

 Λοιπόν,αυτή ήταν η απορία μου...Αν μπορεί ας μου απαντήσει κάποιος γιατί θα σκάσω αν δεν μάθω!!! :Ρ

Δεν υπάρχουν σχόλια: