Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2008

Φράσεις για να ρίξετε μια γυναίκα!

Με τις παρακάτω φράσεις ΚΑΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ δεν θα σε απορρίψει ξανά.Αλλά κι εσύ φιλαράκο θα πρέπει να κάνεις σκληρή προπόνηση,να παίρνεις το κατάλληλο αισθησιακό ύφος και κυρίως αυτοπεποίθηση,και όλα θα γίνουν με τη σειρά τους.
1)Μήπως είσαι κουρασμένη;Ερχόσουν όλη μέρα στο μυαλό μου.
2)Ωραίο φόρεμα.Θα έδειχνε πολύ πιο όμορφο κρεμασμένο στο δωμάτιό μου.
3)Συγνώμη,έχασα τον αριθμό του τηλεφώνου μου,μήπως μπορείτε να μου δανείσετε τον δικό σας;
4)Γ@@@σε με αν κάνω λάθος,αλλά Ανδρομέδα δεν λέγεσαι;
5)Αν ήμασταν σκιουράκια θα έβαζα ένα φουντούκι στην τρύπα σου.
6)Αυτό το φόρεμα φαίνεται σπουδαίο επάνω σου!Επίσης κι εγώ επάνω σου καλά θα έδειχνα!
7)Θες να κάνουμε Μαθηματικά;Θα προσθέσουμε εσένα κι εμένα,θα αφαιρέσουμε τα ρούχα μας και θα πολλαπλασιαστούμε!
8)Ξέρεις τι μου αρέσει γύρω σου;Τα χέρια μου.
9)Μήπως έχεις τηλεκάρτα;Θέλω να πάρω τη μητέρα μου να της πω ότι βρήκα τη γυναίκα των ονείρων μου.
10)Πιστεύεις στον Θεό;Ωραία γιατί εγώ είμαι η απάντηση στις προσευχές σου!
11)Έχω και μια ρομαντική πλευρά.Θέλεις να πάμε στο δωμάτιό μου να δούμε αν θα τη βρείς;
12)Έχασα το λούτρινο αρκουδάκι μου.Θα κοιμηθείς εσύ μαζί μου;
13)Μήπως είσαι ο διακόπτης μου;Μόλις σε βλέπω με ανάβεις!
14)Πότε πρέπει να επιστρέψεις στον Παράδεισο;
15)Μου φαίνεσαι γνωστή.Εσύ δεν είσαι το κορίτσι στα όνειρά μου;
16)Είσαι πολύ όμορφη,μήπως ξέρεις να μαγειρεύεις και να σιδερώνεις;
17)Μήπως ξέρεις από πρώτες βοήθειες;Μόλις σε είδα μου κόπηκε η αναπνοή!
18)Είμαι καινούργιος στην πόλη.Μήπως μπορείς να μου δώσεις οδηγίες για να βρω το σπίτι σου;

Δεν υπάρχουν σχόλια: