Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2008

Can't hold us down!

Ακούγοντας ένα τραγουδάκι από την Christina Aguilera και την Lil Kim(το οποίο φυσικά είναι το Can't hold us down) επανήλθε στο μυαλό μου ένα αναπάντητο ερώτημα που έχω εδώ και πολλά χρόνια και κανείς δεν μπορεί να μου δώσει μια σαφή και λογική απάντηση...Γιατί όταν ένας άνδρας έχει ''πάει'' με πολλές γυναίκες στη ζωή του θεωρείται μάγκας αλλά όταν μια γυναίκα κάνει το ίδιο την λένε όλοι π@@@@;;;; Υποτίθεται ότι άνδρες και γυναίκες έχουμε ίσα δικαιώματα...Γιατί λοιπόν μια γυναίκα θα πρέπει να την κρίνουν αν κάνει ό,τι και ένας άνδρας,δηλαδή να ''πηγαίνει'' με διαφορετικό άτομο κάθε φορά;;; Μήπως τελικά νομίζουμε ότι υπάρχει ισότητα ανάμεσα στα δύο φύλα αλλά ουσιαστικά συμβιβαζόμαστε με τα όσα θέλουν και πιστεύουν οι άνδρες;Μακάρι κάποια στιγμή να μου λυθεί αυτή η απορία!

2 σχόλια:

Laplace είπε...

μακαρι να ηταν τοσο απλα τα πργμτ αννουλα..
η γυναικα ειναι κατι το ιερο..
εχει το χαρισμα να φερει στον κοσμο εναν ανθρωπο..
ειναι ενας μικρος θεος.,
Τα ΜΜΕ θελουν να σας κανουν απο 'μικρους θεους' κοινες πουτανιτσες..
Αποψη μου οτι η γυναικα εχει σημαντικοτερο ρολο απο τον ανδρα..
Αν θελετε να γινετε ανδρες,καλως να ορισετε στο κλαμπ μας :)
Δεν ειπε καποιος ανδρας 'ειμαι μαγκας επειδη εχω παει με πολλες'..
Εγω σου λεω οτι ΜΑΚΑΡΙ να ειχα μεινει με την μια κ μοναδικη για ολη μου την ζωη..
Αλλα υπαρχουν κ στραβα κ συνεχιζεις,οποτε τι θα κανεις?θα κοψεις τις γυναικες?
Δεν ειναι παντως οπως το θετεις..

agapoulitsa είπε...

Μακάρι μαγικό μου ρομποτάκι να είναι τα πράγματα όπως τα λες...Ξέρεις ότι εμπιστεύομαι αυτά που λες οπότε για αν το λες εσύ,κάτι παραπάνω θα ξέρεις! ;)