Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2008

Love hurts!

Έχω ερωτευθεί δυο φορές στη ζωή μου και και τις δυο φορές έκανα το ίδιο λάθος...Ερωτεύθηκα τους δυο κολλητούς μου...Και στις δυο περιπτώσεις ήταν και είναι ακόμα έρωτας δίχως ανταπόκριση...
Γιατί πρέπει να ερωτευόμαστε αυτούς που ξέρουμε ότι δεν θα μας δουν ποτέ ερωτικά για τον Χ,Ψ λόγο;Και αφού τους ερωτευόμαστε και ξέρουμε ότι δεν πρέπει να το μάθει ποτέ,γιατί τελικά του το λέμε;Γιατί δεν μπορούμε να κρατήσουμε το στόμα μας κλειστό και μετά την απόρριψη ευχόμαστε να είχε ανοίξει η γη να μας καταπιεί;
Anyway,αν υπήρχε λογική στον έρωτα θα καταντούσε κάτι βαρετό...That's all for today...I don't wanna write anything else...
I love you pawl....

3 σχόλια:

Prince Of The City είπε...

Τους ερωτευομαστε γιατι μας ερεθιζουν κυριως εγκεφαλικα, κι οχι εγκεΦΑΛΛΙΚά.

Συμβαινει συχνα...

Το χω παθει 2 φορες με κολλητη μου.. Δε τους το ειπα ποτε...

Και μια με καθηγητρια...

Τι εποχες...!

agapoulitsa είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ για την συμπαράσταση αγγελάκι μου! :)

Prince Of The City είπε...

Anytime ;)