Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2008

Valentine's Day

Την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου συνηθίζεται ο άνδρας να προσφέρει λουλούδια στην αγαπημένη του.Σαν κίνηση είναι εξαιρετικά ρομαντική,αρκεί η αγαπημένη του να μην έχει αλλεργία στα λουλούδια και ο σύντροφος να ξέρει τη σημασία τους...Μπορεί να βρεθείτε σε εξαιρετικά δύσκολη θέση προσφέροντας λουλούδια που δίνουν το λάθος μήνυμα.
Ακολουθούν είδη λουλουδιών και η σημασία τους.
Αζαλέα:μετριοφροσύνη
Αμάραντα:σε αγαπώ για μια ζωή
Ανεμώνη:μην με εγκαταλείπεις,απάρνηση
Άνθεμις:σε σκέφτομαι,ας είμαστε ευτυχισμένοι
Βιολέτα:σε θαυμάζω για τη γοητεία σου,μετριοφροσύνη,ξύπνημα κρυφών ειδυλλίων
Γαρύφαλλο:<<πρόσεξε,ρισκάρω να σε αγαπήσω λιγότερο>>,έχεις έναν αντίζηλο
Γεράνι:με κάνεις και βαριέμαι
Γεράνι κίτρινο:με τυραννάς
Γεράνι ροζ:μαραίνομαι μακριά σου
Γιασεμί:χάδια.Ζεις μέσα στις αισθήσεις μου
Γλαδιόλα:αδιαφορία ή ψυχρότητα
Ίρις:επιπολαιότητα,είσαι ασυνεπής
Καμέλια:θα πεθάνω στα πόδια σου
Κισσός:συμβολίζει τα έντονα δεσμά αγάπης
Κρίνος:η αγνότητα σας γοητεύει
Κρίνος λευκός:αθωότητα,ευαισθησία,σεμνότητα
Κύανος:θα σου είμαι για πάντα πιστός
Κυκλάμινο:δείχνει τρυφερότητα
Λεβάντα:απάντησέ μου
Λείριο:η αγάπη σου είναι τυραννία
Λείριο λευκό:νεότητα
Μαργαρίτα:σε αγαπά,αθωότητα,αντίο
Μιμόζα:ευαισθησία
Μπιγκόνια:σκοτεινές σκέψεις
Μύρτιλος(μυρσίνη):με έχεις προδώσει
Μύρτος:σύμβολο αγνότητας των νέων κοριτσιών
Νάρκισσος:δεν αγαπάς κανέναν εκτός από τον εαυτό σου
Νάρκισσος κίτρινος:σε επιθυμώ,ανταποκρίσου στα συναισθήματά μου
Νούφαρο:αδιαφορία και ψυχρότητα
Ορτανσία:είσαι όμορφη αλλά αδιάφορη
Ορχιδέες:σύμβολο του πάθους και του έρωτα
Παιώνια:ορκίζεται σεμνότητα,μετριοφροσύνη.Είμαι μπερδεμένος
Πανσέδες:η τελευταία μου σκέψη είναι σε σένα,σκέφτομαι μόνο εσένα
Παπαρούνα:μου ξυπνάς τις υποψίες
Πριμαβέρα:προτείνει<<ας αγαπήσουμε την εποχή της άνοιξης>>
Τουλίπα:υπόσχεται ειλικρινή αλλά αστική αγάπη
Τουλίπα κίτρινη:απελπισμένη αγάπη
Τουλίπα κόκκινη:σε αγαπώ
Τριαντάφυλλο λευκό:αγνότητα,φιλική αγάπη
Τριαντάφυλλο κίτρινο:απιστία,μοιχεία
Τριαντάφυλλο κόκκινο:σου ορκίζεται πάθος και έρωτα
Τριαντάφυλλο ροζ:τιμά την ομορφιά σου
Τροπαίολο:φλέγομαι από έρωτα

Δεν υπάρχουν σχόλια: