Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008

People come and go!

Πολλές φορές δενόμαστε με τους ανθρώπους...Άλλες φορές αυτό είναι καλό και άλλες κακό γιατί μπορεί να μας πληγώσουν ή να τους πληγώσουμε...
Το κακό με μένα είναι ότι συνήθως κάνω το λάθος να πληγώσω και να απογοητεύσω τους ανθρώπους που αγαπώ και με αγαπούν...Το ίδιο λάθος έκανα και πριν λίγο καιρό...Ξέρω ότι πάλι θα ανεβάσεις post λέγοντας μου να ξεκολλήσω αλλά δεν έχω σκοπό ούτε να σε παρακαλέσω να με συγχωρήσεις ούτε τίποτα γιατί πολύ απλά δεν αξίζω την συγχώρεση σου για άλλη μια φορά...Μου είχες δώσει πολλές ευκαιρίες και εγώ τις άφησα να φύγουν μέσα από τα χέρια μου....
Το μόνο που θέλω να σου πω είναι σ'ευχαριστώ γιατί ό,τι είμαι αυτή τη στιγμή το οφείλω σε σένα(μην νομίζεις ότι είμαι όπως ήμουν,έχω αλλάξει γιατί κατάλαβα πολλά πράγματα τον τελευταίο καιρό).
Όπως λέει και ο Δημητριάδης,"σ'ευχαριστώ για όσα μου'χεις χαρίσει!" Να προσέχεις πολύ...